Abstract:
Стаття присвячується вивченню в історико-педагогічному аспекті організації контролю знань студентів у вищій технічній школі періоду 20-х – 30-х рр. ХХ ст.. В результаті проведеного наукового пошуку розкрито основні засади організації контролю знань студентів у дослідний період, виявлено недоліки та їх причини при організації контролю, розкрито методику поточного обліку успішності та умови ефективності його запровадження. Вивчення історичного досвіду дозволило окреслити потенціал використання поточного контролю знань на сучасному етапі розвитку вищої технічної школи.
Description:
Ворох А. О. Організація контролю знань студентів у вищій технічній школі України
(20-і – 30-ті рр. ХХ ст.) / А. О. Ворох // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – Суми : Сум ДПУ імени А.С.Макаренка, 2015. – № 8 (52) – С. 3-13.