Abstract:
Дисертаційну роботу присвячено проблемі використання ІКТ як засобу формування дослідницьких компетентностей старшокласників у процесі профільного навчання хімії. На підставі аналізу наукової літератури розкрито теоретико-методичні засади процесу формування дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні хімії, визначено зміст, структуру та особливості системи дослідницьких компетентностей старшокласників згідно із завданнями профільного навчання хімії; виявлено та схарактеризовано інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування дослідницьких компетентностей учнів профільних класів з хімії. У дослідженні теоретично обґрунтовано модель формування дослідницьких компетентностей старшокласників у профільному навчанні хімії; розроблено та експериментально перевірено методику використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу формування дослідницьких компетентностей старшокласників у процесі профільного навчання хімії; упроваджено компоненти розробленої методики (комп’ютерно зорієнтований факультативний курс „Основи кількісного хімічного аналізу”, локалізовану віртуальну хімічну лабораторію Virtual Lab, модуль VlabEmbed системи Moodle) у процес профільного навчання хімії у закладах загальної середньої освіти.
Description:
Нечипуренко П. П. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування дослідницьких компетентностей старшокласників у профільному навчанні хімії : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті (01 – Освіта/Педагогіка) / П. П. Нечипуренко ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2017. - 22 с.