Abstract:
На підставі аналізу наукової літератури здійснено дефініційний аналіз ключових поняття дослідження, зокрема подано визначення понять „інтелектуальні вміння”, „інтелектуальні вміння вчителя інформатики”, „процес формування інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики”; схарактеризовано концептуальні підходи до формування інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики; розкрито сутність та роль освітніх програмних засобів у процесі формування інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики під час вивчення природничо-математичних дисциплін. На основі використання діагностичного інструментарію виявлено рівні сформованості інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики з урахуванням визначених критеріїв та показників. Теоретично обґрунтовано та розроблено модель формування інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики в процесі вивчення природничо-математичних дисциплін на основі застосування технології навчання через створення освітніх програмних засобів із застосуванням сервісів Веб 2.0. Здійснено експериментальну перевірку ефективності впровадження розробленої моделі формування інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики в процесі вивчення дисциплін природничо-математичного циклу в освітній процес ВНЗ.
Description:
Морквян І. В. Формування інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / І. В. Морквян ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2017. - 23 с.