dc.description.abstract |
У статті розглядаються можливості використання лідерських підходів у дистанційному навчанні, зокрема в процесі розробки дистанційного курсу командою фахівців. Зроблено припущення, що дистанційне навчання може бути якісним, якщо впроваджувати та розвивати лідерство в процесі організації та підтримці дистанційного навчання. Визначено орієнтовний склад та командні ролі учасників команди при розробці дистанційного курсу. Розглянуто основні можливості впровадження лідерства в роботу команди при розробці дистанційного курсу. Визначено етапи формування та роботи команди, створення в ній особливого мікроклімату, довіри, показано необхідність навчання команди та розвиток колективного мислення. Проаналізовано можливості роботи у віртуальній команді при створенні дистанційного курсу, описано засоби залучення, комунікації та контролю в такій команді. Виявлені можливі конфлікти при роботи в команді та запропоновані засоби їх запобігання. Описано власний досвід упровадження ідей лідерства в університеті при розробці дистанційного курсу. Розроблено рекомендації щодо командного створення дистанційного курсу на лідерських засадах. |
uk_UA |