Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Сервісний супровід дистанційного навчання в переміщенному університеті

Show simple item record

dc.contributor.author Семенов, М. А.
dc.date.accessioned 2017-11-21T19:07:45Z
dc.date.available 2017-11-21T19:07:45Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other ДК 378.4+378.147(477)
dc.identifier.uri http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/95/128#.Wfncv4-0PIU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2172
dc.description Семенов М. Сервісний супровід дистанційного навчання в переміщеному університеті / М. Семенов. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. – 2017. – №3. – С. 295–302. uk_UA
dc.description.abstract Досвід роботи переміщених університетів в Україні засвідчив необхідність функціонування у вищому навчальному закладі служби підтримки дистанційного навчання. У статті розглянуто організацію сервісної підтримки дистанційного навчання. Система сервісної підтримки має передбачати, що частину сервісу слід інкапсулювати в матеріалах дистанційного курсу, частину – у базі інструкцій і відповідей на запитання, пояснювальних відео, пробних курсах, пропедевтичних відкритих mooc-курсах, а команда для надання сервісу з дистанційного навчання повинна бути командою багатопрофільних фахівців. Визначено команду сервісної підтримки, у ній повинні бути: педагог, наставник, фасилітатор, методист; фахівець з IT та інтернет-технологій; психолог; соціолог; фахівець з комунікацій і запобігання конфліктів. Показано, що, крім технічного супроводу, сервісна підтримка повинна надавати методичну, адаптивну та психологічну допомогу. Проаналізовано дві технології – ITIL та Agile, розглянуто можливості їх застосування в практиці університетів. Визначено три рівні для розробки й системного впровадження сервісів підтримки дистанційного навчання: організація навчального контенту, організація процесу навчання, організація роботи служби підтримки. Сформовано портфель сервісів для служби підтримки дистанційного навчання в університеті, якій ураховує три рівні впровадження сервісів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject сервісна підтримка uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject інтернет-ресурси uk_UA
dc.subject вищі навчальні заклади uk_UA
dc.subject Луганський національний університет імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.subject університети uk_UA
dc.subject переміщенний університет uk_UA
dc.title Сервісний супровід дистанційного навчання в переміщенному університеті uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account