Abstract:
Дисертацію присвячено виявленню тенденцій генези навчання інформатики в загальноосвітніх школах України наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття та окресленню перспектив розвитку шкільного курсу інформатики в сучасних умовах реформування загальної середньої освіти. У роботі схарактеризовано соціально-економічні, науковопедагогічні передумови та підґрунтя запровадження й становлення інформатики як навчальної дисципліни в загальноосвітніх закладах України. На основі аналізу сукупності наукових джерел проаналізовано вітчизняну педагогічну думку щодо розробки теоретичних засад навчання інформатики в загальноосвітніх школах України кінця ХХ – початку ХХІ ст.; визначено й обґрунтовано етапи розвитку змісту навчання інформатики в загальноосвітніх школах України в означений період; досліджено основні форми, методи навчання перспективи розвитку інформатики як навчальної дисципліни в загальноосвітніх школах Україниінформатики та окреслен
Description:
Донченко Я. А. Генеза навчання інформатики у загальноосвітніх школах України (кінець ХХ – початок ХХІ століття) : .автореф. дис. на здобуття наук.ступ. канд. пед. наук за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Я. А. Донченко ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2017. - 22 с.