Abstract:
В статті досліджується проблема розвитку музично-естетичного виховання молодших школярів на хорових заняттях. Естетичні потреби є важливим компонентом музичної свідомості дітей, які не розвивається стихійно, а потребують уважного педагогічного керування з боку вчителя. Активізація творчої діяльності учнів молодших класів виступає важливим засобом формування естетичних потреб. Творча активність молодших школярів не приходять сама по собі, вона формується та розвивається тільки в музичній діяльності. Активність творчої діяльності на уроці, якість засвоєння школярами набутих знань знаходяться у прямій залежності від організації уваги, яку повинен підтримувати мудрий педагог. Важливим методом розвитку музичної грамотності буде застосування в роботі елем'ентів проблемного навчання. Накопичення музичних вражень здійснюється в різніх формах хорової діяльності – хорових заняттях, підготовкою до концертів, слуханні та аналізу дитячих пісень, інсценіровки пісень. В творчій роботі з дітьми слід використовувати різноманітну класичну, сучасну та народну музику з яскравими музичними образами. Діти повинні захоплюватися музикою, виявляти інтерес до мистецтва взагалі. Створення емоційних ситуацій за допомогою розповідей вчителя про музику буде сприяти розвитку здібності глибоко засвоювати і переробляти музичну інформацію, правильно визначати справжні цінності музичного мистецтва та самостійно аналізувати й творчо оцінювати їх.