dc.contributor.author |
Ваховський, Л. |
|
dc.date.accessioned |
2017-09-28T19:11:37Z |
|
dc.date.available |
2017-09-28T19:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2068 |
|
dc.description |
Ваховський Л. Постмодернізм і сучасна освіта / Л. Ваховський // Prace naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie : Pedagogika. - Częstochowa, 2015. - T. XXIV. - P. 15 - 23. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуті основні характеристики постмодернізму як стану суспільства, світоглядного й методологічного проекту, показані його принципові відмінності від попередньої соціокільтурної матриці – модернізму. Виявлено динамічний потенціал постмодерністських ідей, розкрито їх вплив на теорію й практику сучасної освіти. Звертається увага на двоїстий характер трансформацій у освіті, викликаних ситуацією постмодерна. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
постмодернізм |
uk_UA |
dc.subject |
модернізм |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
суспільство |
uk_UA |
dc.title |
Постмодернізм і сучасна освіта |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |