| dc.contributor.author | Скібіна, О. В. | |
| dc.date.accessioned | 2017-08-21T20:57:39Z | |
| dc.date.available | 2017-08-21T20:57:39Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.011.3:62-057.21 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2031 | |
| dc.description | Скібіна О. В. Теоретичні основи формування дослідницької компетентності у майбутніх інженерів-педагогів / О. В. Скібіна // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2014. - № 2 (61). - С. 192 - 197. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті виконано аналіз поняття дослідницької компетентності, запропоновано визначення поняття дослідницької компетентності майбутнього інженерапедагога, виділено компоненти структури дослідницької компетентності: загальнопредметні, ключові компетенції та загальноосвітні компетентності. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | компетентність | uk_UA |
| dc.subject | інженер-педагог | uk_UA |
| dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
| dc.title | Теоретичні основи формування дослідницької компетентності у майбутніх інженерів-педагогів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |