Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

До питань про особливості професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів

Show simple item record

dc.contributor.author Скібіна, О. В.
dc.date.accessioned 2017-08-21T20:46:05Z
dc.date.available 2017-08-21T20:46:05Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.other УДК 378.011.3:62-057.21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2030
dc.description Скібіна О. В. До питань про особливості професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / О. В. Скібіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2014. – № 9 (268). – С. 161 - 169. uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування професійної компетентності інженера-педагога, яка обумовлена постійною трансформацією соціального досвіду, реконструкцією сфер освіти, появою всіляких різновидів авторських педагогічних систем, зміною рівня запитів соціуму до фахівця. Визначено сутність, зміст і структура професійної компетентності інженерапедагога, виділено взаємозумовлені структурні компоненти професійної компетентності: мотиваційно-вольовий, функціональний, комунікативний і рефлексивний. Мотиваційно-вольовий компонент містить у собі: мотиви, цілі, потреби, ціннісні установки, стимулює творчий прояв особистості в професії; припускає наявність інтересу до професійної діяльності. Функціональний компонент проявляється у вигляді знань про способи педагогічної діяльності, що необхідні учителю для проектування й реалізації тієї або іншої педагогічної технології. Комунікативний компонент включає вміння ясно й чітко викладати думки, переконувати, аргументувати, будувати докази, аналізувати, висловлювати судження, передавати раціональну й емоційну інформацію, установлювати міжособистісні зв'язки, погоджувати свої дії з діями колег, вибирати оптимальний стиль спілкування в різних ділових ситуаціях, організовувати й підтримувати діалог. Рефлексивний компонент проявляється в умінні свідомо контролювати результати своєї діяльності й рівень власного розвитку, особистісних досягнень. Розкриті функції та деякі елементи професійної діяльності інженера-педагога, що є основними аспектами у формуванні професійної компетентності особистості в процесі навчання у вищому навчальному закладі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject компоненти uk_UA
dc.subject інженер-педагог uk_UA
dc.title До питань про особливості професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account