| dc.contributor.author | Сич, Т. В. | |
| dc.date.accessioned | 2017-08-06T16:03:19Z | |
| dc.date.available | 2017-08-06T16:03:19Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1994 | |
| dc.description | Сич Т. В. Методологічні підходи до аналізу розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки / Т. В. Сич // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychologe. - Budapes, 2016. - IV (39). - Issue : 79. – P. 92–95. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті обґрунтовано методологічні підходи до вивчення проблеми розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки. Розглянуто методологічні засади дослідження означеної наукової проблеми за чотирьохрівневою структурою, визначено сукупність історико-педагогічних методів дослідження та шляхи практичного використання кожного із них. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | методологія | uk_UA |
| dc.subject | дослідження | uk_UA |
| dc.subject | управління освітою | uk_UA |
| dc.title | Методологічні підходи до аналізу розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |