dc.contributor.author |
Сич, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2017-08-06T16:03:19Z |
|
dc.date.available |
2017-08-06T16:03:19Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1994 |
|
dc.description |
Сич Т. В. Методологічні підходи до аналізу розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки / Т. В. Сич // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychologe. - Budapes, 2016. - IV (39). - Issue : 79. – P. 92–95. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано методологічні підходи до вивчення проблеми розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки. Розглянуто методологічні засади дослідження означеної наукової проблеми за чотирьохрівневою структурою, визначено сукупність історико-педагогічних методів дослідження та шляхи практичного використання кожного із них. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
методологія |
uk_UA |
dc.subject |
дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
управління освітою |
uk_UA |
dc.title |
Методологічні підходи до аналізу розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |