Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Періодизація розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)

Show simple item record

dc.contributor.author Сич, Т.
dc.date.accessioned 2017-07-31T06:00:43Z
dc.date.available 2017-07-31T06:00:43Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.other УДК 37(091)(477)"19/20"
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1983
dc.description Сич Т. Періодизація розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) / Т. Сич // Гуманітраний вісник ДВНЗ „Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди” – Додаток 2 до Вип.36: Тематичний випуск „Проблеми емпіричних досліджень у психології”. – Вип. 12 – К. : Гнозис, 2015. – С. 350 – 356. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто загальні положення періодизацій розвитку історичних явищ, основні підходи до періодизації історії освіти в Україні, розвитку вітчизняної педагогічної науки, з’ясовано сутність поняття „періодизація”, обґрунтовано періодизацію розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject періодизація uk_UA
dc.subject управління освітою uk_UA
dc.subject методологія uk_UA
dc.title Періодизація розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account