dc.contributor.author |
Сич, Т. |
|
dc.date.accessioned |
2017-07-31T06:00:43Z |
|
dc.date.available |
2017-07-31T06:00:43Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37(091)(477)"19/20" |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1983 |
|
dc.description |
Сич Т. Періодизація розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) / Т. Сич // Гуманітраний вісник ДВНЗ „Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди” – Додаток 2 до Вип.36: Тематичний випуск „Проблеми емпіричних досліджень у психології”. – Вип. 12 – К. : Гнозис, 2015. – С. 350 – 356. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто загальні положення періодизацій розвитку історичних явищ, основні підходи до періодизації історії освіти в Україні, розвитку вітчизняної педагогічної науки, з’ясовано сутність поняття „періодизація”, обґрунтовано періодизацію розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
періодизація |
uk_UA |
dc.subject |
управління освітою |
uk_UA |
dc.subject |
методологія |
uk_UA |
dc.title |
Періодизація розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |