dc.contributor.author | Панченко, Л. Ф. | |
dc.date.accessioned | 2017-07-17T18:43:10Z | |
dc.date.available | 2017-07-17T18:43:10Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | УДК 378.147 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1958 | |
dc.description | Панченко Л. Ф. Підготовка майбутніх фахівців з інформаційних технологій до здійснення навчальної аналітики / Л. Ф. Панченко // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Серія "Педагогічні науки". – 2015. – Вип. 1 (2). – С. 89–96. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукових праць розглядається сутність навчальної аналітики, її зв’язок с педагогічною діагностикою, академічною аналітикою, інтелектуальним аналізом даних освітньої статистики. Визначається зміст підготовки майбутніх фахівців в галузі інформатики до здійснення інтелектуального аналізу даних в галузі освіти: введення у навчальну аналітику, знайомство з методами і засобами навчальної аналітики, сховищами даних освітньої статистики, виконання дослідницького проекту. Пропонуються шляхи такої підготовки студентів спеціальності «Інформатика» в рамках курсів «Сучасні інформаційні технології», «Аналіз даних та м’які обчислення», «Системи штучного інтелекту», обчислювальної практики, в процесі виконання бакалаврських та магістерських робіт. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | аналітика | uk_UA |
dc.subject | підготовка фахівців | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх фахівців з інформаційних технологій до здійснення навчальної аналітики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |