dc.contributor.author |
Бондаренко, Л. І. |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-15T21:14:47Z |
|
dc.date.available |
2017-06-15T21:14:47Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.011.3-051:378.22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1906 |
|
dc.description |
Бондаренко Л.І. Провідні педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутнього викладача вищого навчального закладу / Л.І. Бондаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 6 (295). – С. 141 - 148. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано провідні педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів: розвиток дослідницького потенціалу студентів-магістрантів на основі актуалізації внутрішніх ресурсів особистості в процесі оволодіння фаховими дисциплінами; стимулювання магістрантів до науководослідницької діяльності шляхом залученням їх до розв’язання випереджувальних пізнавальних та дослідницько-творчих завдань професійно зорієнтованого характеру під час застосування різноманітних форм і методів організації освітнього процесу; включення магістрантів у різні види науково-дослідної роботи в навчальному процесі, у ході різних видів практики, самостійної дослідницької діяльності в позанавчальний час. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
дослідницька компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk_UA |
dc.subject |
дослідницька діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній педагог |
uk_UA |
dc.title |
Провідні педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутнього викладача вищого навчального закладу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |