dc.contributor.author |
Бондаренко, Л. І. |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-15T20:42:58Z |
|
dc.date.available |
2017-06-15T20:42:58Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.011.3-051:378.22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1904 |
|
dc.description |
Бондаренко Л.І. Національна рамка кваліфікацій як основа до впровадження компетентнісного підходу в освіті / Л.І. Бондаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300). – С.81 - 89. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті схарактеризовано особливості компетентнісного підходу у вищій освіті, що передбачає таку організацію педагогічного процесу вищого навчального закладу, за якої суттєво посилюється міжпредметнопрактично-прикладний аспект освіти; акценти робляться на набуванні необхідних особистісних якостей; орієнтація педагогічного процесу здійснюється на вимірювані освітні результати; освітні цілі формулюються у формі системи компетентностей; розробка нових стандартів вищої освіти, у яких передбачено вираження освітніх завдань вітчизняної вищої школи у термінах компетентностей з перспективою їх трансляції в освітні цілі навчальних програм і дисциплін. Показано перенесення акцентів в освіті зі змісту навчання на його результати, через що реальне впровадження компетентнісного підходу має розпочинатися з розробки національної рамки кваліфікацій, заснованій на результатах навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
компетенція |
uk_UA |
dc.title |
Національна рамка кваліфікацій як основа до впровадження компетентнісного підходу в освіті |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |