dc.contributor.author | Кизилова, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2017-05-26T19:56:02Z | |
dc.date.available | 2017-05-26T19:56:02Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | УДК 81'37(087.5):821.161.2-3"19" | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1852 | |
dc.description | Кизилова В. В. Семантичні моделі кольорів у літературі для дітей та юнацтва (на прикладі української прози другої половини ХХ століття) / В. В. Кизилова // Наукові праці : науково-методичний журнал. – Вип. 247. Т. 259. Філологія. Літературознавство. – Миколаїв : Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2015. – С. 50 - 54. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті з позиції сприйняття тексту досліджено використання в українських творах для дітей та юнацтва певних семантичних моделей кольорів. Наголошено, що вони взалежнені не лише означуваними предметами і явищами, а й специфікою дитячої рецепції, культурною традицією, орієнтацією на міфологію, фольклор. Обмежений життєвий досвід реципієнтів дошкільного і молодшого шкільного віку свідчить про превалювання зображувальної функції колірної лексики, використання базових відтінків хроматичного спектру на позначення явищ природи, рослин, тварин, живих істот. Порушення філософських, онтологічних, екзистенційних проблем в літературі для юного читача супроводжується творенням оригінальних художніх образів, що зумовлює розширення колірної гами, увиразнюючи концептуально вагомі образи й розкриваючи особливості індивідуального стилю письменника. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | література для юнацтва | uk_UA |
dc.subject | література для дітей | uk_UA |
dc.subject | читач | uk_UA |
dc.subject | проза | uk_UA |
dc.subject | індивідуальний стиль | uk_UA |
dc.subject | кольори | uk_UA |
dc.subject | літературознавство | uk_UA |
dc.subject | українська література | uk_UA |
dc.title | Семантичні моделі кольорів у літературі для дітей та юнацтва (на прикладі української прози другої половини ХХ століття) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |