dc.description.abstract |
Стаття присвячена аналізу кола проблем, що стосуються педагогіки та видавничої справи, що нерозривно пов’язані з розвитком дитячої особистості. Зокрема, проаналізовано: перцепцію впливу художнього оформлення видання на розвиток дитини; опрацьовано редакторські особливості створення книжок для дітей; розроблено власні критерії створення книжок для дітей. Спираючись на психологію дитини та основи редагування дитячих книжок, автором виокремлено основні моменти, на які варто звертати увагу під час створення видання: по-перше, це зовнішнє оформлення. Спаплюження кольорів, недосконалість форм, втрата образу призведе не лише до нерозуміння книжки, але й спотворення в уяві маленького реципієнта понять про оточуюче середовище. По-друге, важливим параметром зовнішнього оформлення є шрифт. У дошкільному віці, як правило, він також слугує ілюстрацією для дитини. Проте, особливості його накреслення, кегля, нахилу та інших параметрів у подальшому допоможуть дитині швидше вивчити алфавіт, а згодом опанувати читання. По-третє, майбутнім спеціалістам з видавничої справи необхідно звернути увагу на форму книги та особливості її поліграфічного виконання. |
uk_UA |