Abstract:
У статті розкрито основні особливості громадянсько-патріотичного виховання у 2007-2014 рр. на прикладі Комунального закладу «Луганська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16». Розкрито змістове наповнення курсів історії та правознавства. Охарактеризовано напрями громадянсько-патріотичного виховання у школі: виховання особистості як громадянина; виховання ідеалів громадянства; виховання діяльнісно-активного відношення до побудови держави; виховання об’єктивно-історичного відношення до ціннісних пріоритетів витоків держави. Наголошено увагу на необхідності врахування міжпредметних зв’язків, використання активних та інтерактивних форм і методів роботи, формування зацікавленості учнів до навчальних дисциплін, матеріальнотехнічного оснащення, об’єктивності під час уроків історії і правознавства для виховання громадянина-патріота.