| dc.contributor.author | Балицький, О. І. | |
| dc.contributor.author | Еліаш, Я. | |
| dc.contributor.author | Колесніков, В. О. | |
| dc.contributor.author | Іваськевич, Л. М. | |
| dc.contributor.author | Мочульський, В. М. | |
| dc.contributor.author | Гребенюк, С. О. | |
| dc.contributor.author | Глюзицький, О. О. | |
| dc.date.accessioned | 2017-05-11T23:00:36Z | |
| dc.date.available | 2017-05-11T23:00:36Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК 620.197.5:669.788 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1785 | |
| dc.description | Дослідження матеріалів для розробки гібридних автомобілів / О.І. Балицький, Я. Еліаш, В. О. Колесніков та ін.// Матеріали ІV-ї Міжнародної науково-технічної інтернет-конференції "Проблеми та перспективи розвитку автомобільного транспорту" (14-15 квітня 2016 р.). - Вінниця. - С. 28 - 38. - Режим доступу: http://atmconf.vntu.edu.ua/materialy2016.pdf | uk_UA |
| dc.description.abstract | В роботі наведені результати досліджень водневої стійкості аустенітної дисперсійно твердкої 10Х15Н27Т3В2МР (ЕП-33) та мартенситної 15Х12Н2МФАВ (ЕП-517) сталей, як кандидатних матеріалів для виготовлення деталей, що працюють у контакті з воднем та воденьвмісними середовищами. Зроблено висновок, що дані сталі можуть бути використані у гібридних автомобілях із водневоим паливом. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | палево | uk_UA |
| dc.subject | виготовлення деталей | uk_UA |
| dc.subject | водень | uk_UA |
| dc.subject | автомобільний транспорт | uk_UA |
| dc.title | Дослідження матеріалів для розробки гібридних автомобілів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |