dc.contributor.author |
Балицький, О. І. |
|
dc.contributor.author |
Еліаш, Я. |
|
dc.contributor.author |
Колесніков, В. О. |
|
dc.contributor.author |
Іваськевич, Л. М. |
|
dc.contributor.author |
Мочульський, В. М. |
|
dc.contributor.author |
Гребенюк, С. О. |
|
dc.contributor.author |
Глюзицький, О. О. |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-11T23:00:36Z |
|
dc.date.available |
2017-05-11T23:00:36Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 620.197.5:669.788 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1785 |
|
dc.description |
Дослідження матеріалів для розробки гібридних автомобілів / О.І. Балицький, Я. Еліаш, В. О. Колесніков та ін.// Матеріали ІV-ї Міжнародної науково-технічної інтернет-конференції "Проблеми та перспективи розвитку автомобільного транспорту" (14-15 квітня 2016 р.). - Вінниця. - С. 28 - 38. - Режим доступу: http://atmconf.vntu.edu.ua/materialy2016.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В роботі наведені результати досліджень водневої стійкості аустенітної дисперсійно твердкої 10Х15Н27Т3В2МР (ЕП-33) та мартенситної 15Х12Н2МФАВ (ЕП-517) сталей, як кандидатних матеріалів для виготовлення деталей, що працюють у контакті з воднем та воденьвмісними середовищами. Зроблено висновок, що дані сталі можуть бути використані у гібридних автомобілях із водневоим паливом. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
палево |
uk_UA |
dc.subject |
виготовлення деталей |
uk_UA |
dc.subject |
водень |
uk_UA |
dc.subject |
автомобільний транспорт |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження матеріалів для розробки гібридних автомобілів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |