| dc.contributor.author | Химченко, О. М. | |
| dc.date.accessioned | 2017-05-10T22:07:37Z | |
| dc.date.available | 2017-05-10T22:07:37Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.other | УДК 378+371.13+37.041 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1780 | |
| dc.description | Химченко О. М. Особливості культурного саморозвитку майбутнього вчителя / О. М. Химченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». – 2015. – № 36 – С.197 – 200. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті визначені та проаналізовані особливості культурного саморозвитку майбутнього вчителя з урахуванням сучасної соціокультурної ситуації, а саме: принципи культурного саморозвитку майбутніх учителів; студентський вік як важливий період саморозвитку; феномен «академічного опору» (збереження традицій у світосприйнятті); урахування площин, де відбувається культурний саморозвиток майбутнього вчителя; розрив між поколіннями (префігуративний тип культури); культурно-освітній хронотип; співтворчість з учителем, неоднозначний вплив ЗМІ та молодіжної культури. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | саморозвиток | uk_UA |
| dc.subject | майбутній педагог | uk_UA |
| dc.subject | соціокультурна ситуація | uk_UA |
| dc.title | Особливості культурного саморозвитку майбутнього вчителя | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |