Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості культурного саморозвитку майбутнього вчителя

Show simple item record

dc.contributor.author Химченко, О. М.
dc.date.accessioned 2017-05-10T22:07:37Z
dc.date.available 2017-05-10T22:07:37Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.other УДК 378+371.13+37.041
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1780
dc.description Химченко О. М. Особливості культурного саморозвитку майбутнього вчителя / О. М. Химченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». – 2015. – № 36 – С.197 – 200. uk_UA
dc.description.abstract У статті визначені та проаналізовані особливості культурного саморозвитку майбутнього вчителя з урахуванням сучасної соціокультурної ситуації, а саме: принципи культурного саморозвитку майбутніх учителів; студентський вік як важливий період саморозвитку; феномен «академічного опору» (збереження традицій у світосприйнятті); урахування площин, де відбувається культурний саморозвиток майбутнього вчителя; розрив між поколіннями (префігуративний тип культури); культурно-освітній хронотип; співтворчість з учителем, неоднозначний вплив ЗМІ та молодіжної культури. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject саморозвиток uk_UA
dc.subject майбутній педагог uk_UA
dc.subject соціокультурна ситуація uk_UA
dc.title Особливості культурного саморозвитку майбутнього вчителя uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account