dc.contributor.author |
Химченко, О. М. |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-10T22:07:37Z |
|
dc.date.available |
2017-05-10T22:07:37Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378+371.13+37.041 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1780 |
|
dc.description |
Химченко О. М. Особливості культурного саморозвитку майбутнього вчителя / О. М. Химченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». – 2015. – № 36 – С.197 – 200. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті визначені та проаналізовані особливості культурного саморозвитку майбутнього вчителя з урахуванням сучасної соціокультурної ситуації, а саме: принципи культурного саморозвитку майбутніх учителів; студентський вік як важливий період саморозвитку; феномен «академічного опору» (збереження традицій у світосприйнятті); урахування площин, де відбувається культурний саморозвиток майбутнього вчителя; розрив між поколіннями (префігуративний тип культури); культурно-освітній хронотип; співтворчість з учителем, неоднозначний вплив ЗМІ та молодіжної культури. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
саморозвиток |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній педагог |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурна ситуація |
uk_UA |
dc.title |
Особливості культурного саморозвитку майбутнього вчителя |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |