dc.contributor.author |
Гош, В. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-28T22:20:56Z |
|
dc.date.available |
2017-04-28T22:20:56Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
УДК 373.3/.5.091.12:005.584] (477)(091) «195/201» (043.8) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1748 |
|
dc.description |
Гош В. Є. Проблема внутрішньо шкільного контролю у вітчизняній педагогіці в другій половині ХХ – початок ХХІ століття : автореф. дис. на здобуття наук.ступ. канд. пед. наук : 13.00.06 – теорія і методика управління освітою / В. Є. Гош ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченкаˮ. – Старобільськ, 2017. - 22 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розкрито методологічні засади дослідження розвитку теорії внутрішньо шкільного контролю. Здійснено аналіз сутності внутрішньо шкільного контролю у вітчизняній педагогіці в другій половині ХХ – початок ХХІ століття. Обґрунтовано періоди розвитку теорії внутрішньо шкільного контролю у вітчизняній педагогіці в другій половині ХХ – початок ХХІ століття.
Виділено періоди, тенденції та особливості розвитку теорії внутрішньо шкільного контролю у вітчизняній педагогіці в другій половині ХХ – початок ХХІ століття, а саме: розглянуто пepioд зародження авторитарної парадигми внутрішньо шкільнoгo кoнтpoлю у вiтчизнянiй пeдaгoгiцi (50-60-ті роки), пepioд зaвершення формування авторитарної парадигми внутрішньо шкільнoгo кoнтpoлю (70-80-ті роки), пepioд перегляду сутності та тeopeтикo-мeтoдoлoгiчниx ocнoв внутрішньо шкільнoгo кoнтpoлю (90 р. – початок ХХІ ст.). |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
Methodological bases of research of the theory of internal school control. The analysis of the essence of internal control in the national school pedagogy in the second half of the XX - XXI century. Periods of studies theory internal school control in domestic pedagogy in the second half of the XX - XXI century.
Highlighted periods and features of the theory of internal control in the national school pedagogy in the second half of the XX - XXI century. Namely, the period of accumulation of empirical research material in the theory of internal control in the national school pedagogy (50-60 years), during nucleation theoretical and methodological foundations of internal school.control (70-80 years), the period of systematization and generalization of theoretical methodological foundations of internal control school ('90 – early XXI century.). |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
управління навчальними закладами |
uk_UA |
dc.subject |
шкільний контроль |
uk_UA |
dc.subject |
історія управління освітою |
uk_UA |
dc.title |
Проблема внутрішньо шкільного контролю у вітчизняній педагогіці в другій половині ХХ – початок ХХІ століття |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |