Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Демократизація управління освітніми закладами в Україні (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття)

Show simple item record

dc.contributor.author Іванов, Є. В.
dc.date.accessioned 2017-04-27T14:40:45Z
dc.date.available 2017-04-27T14:40:45Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 37.07:37.014.53(477) «19/20»
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1744
dc.description Іванов Є. В. Демократизація управління освітніми закладами в Україні (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття) : автореф. дис. на здобуття наук.ступ. канд. пед. наук : 13.00.06 – теорія та методика управління освітою/ Є. В. Іванова ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2017. - 22 с. uk_UA
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі розвитку процесу демократизації управління освітніми закладами в Україні (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття). У результаті дослідження було теоретично обґрунтовано критерії й періодизацію розвитку демократизації управління освітніми закладами у вітчизняній педагогічній науці в останній чверті XX – на початку XXI століття. У межах періодизації було виокремлено три періоди розвитку демократизації управління освітніми закладами в Україні: 1976 – 1980-і роки ХХ ст. – період демократизації радянського спрямування; 90-ті роки ХХ ст. – період перегляду теоретико-методологічних засад управління освітніми закладами з позицій демократизації та заключний період з 2001-го року – до сьогодні – період формування головних складових демократичної теорії управління освітніми закладами. З'ясовано загальні тенденції і визначено перспективи подальшого розвитку демократизації управління освітніми закладами в Україні. uk_UA
dc.description.sponsorship The thesis is devoted to the problem of democratization development process in the field of management of educational institutions in Ukraine (the last quarter of XX – the early XXI century). Evaluation criteria of democratization development in the field of management of educational institutions along with periodization of democratization development in management of educational institutions in the national pedagogical science in the last quarter of XX – the early XXI century have been theoretically substantiated in the course of study. Within the periodization three periods of democratization development in the field of management of educational institutions in Ukraine have been highlighted: from 1976 to 1980 of the twentieth century – the period of democratization of Soviet direction; the 1990s of the twentieth century – the period of revision of theoretical and methodological background of educational institutions management from democratization perspective, and final period from 2001 until now – the period of development of the key components of democratic theory of educational institutions management. General trends as well as further democratization development prospects in the field of management of educational institutions in Ukraine have been determined. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject демократизація uk_UA
dc.subject управління закладами освіти uk_UA
dc.subject теорія і практика управління освітою uk_UA
dc.title Демократизація управління освітніми закладами в Україні (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття) uk_UA
dc.title.alternative Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account