dc.contributor.author |
Завгородня, Є. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-25T22:13:39Z |
|
dc.date.available |
2017-04-25T22:13:39Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
378:[796+793.3] |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1736 |
|
dc.description |
Завгородня Є.Є. Розвиток творчої активності майбутнього фахівця, як пріоритетна складова професійного саморозвитку / Є. Є. Завгородня // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 1 (306). – С. 70 - 75. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено проблемі формування творчої активності майбутнього фахівця у контексті професійного саморозвитку, яка може бути взята за основу при дослідженні процесу формування фахової культури спеціалістів у освітньому середовищі вищого навчального закладу. Узагальнено визначення творчої активності, виокремленні перспективи формування творчої активності майбутнього фахівця, сформульовані рівні творчої активності. Визначено, що основним критерієм, який характеризує підвищення рівня професійної майстерності, виступає процес професійного саморозвитку. Сформульовані принципи формування активності майбутнього фахівця в сучасній професійній підготовці: поєднання традицій і новаторства; системність та послідовність навчання; індивідуалізація та диференціація; наочність; поєднання вербальних і невербальних факторів впливу; рух від простого до складного; багаторазове повторення та варіативність; міцність знань і умінь; між предметні зв’язки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
активність |
uk_UA |
dc.subject |
творча активність |
uk_UA |
dc.subject |
саморозвиток |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток творчої активності майбутнього фахівця, як пріоритетна складова професійного саморозвитку |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |