Abstract:
У статті розглянуто результати контент-аналізу, який було проведено з метою виявлення рівня представленості кафедр на сайтах університетів. У рубрикаторі для контент-аналізу в якості смислових одиниць були виокремлені такі позиції: наявність інформації про кафедри на сайті університету, наявність сторінки кафедри на сайті університету та наявність посилання на власний сайт кафедри. За результатами аналізу сформовано перелік університетів та відповідних кафедр, які мають власний сайт, для подальшого аналізу. З метою виявлення форми подачі інформації на сайті кафедри та змісту представленої інформації було складено рубрикатор для контент-аналізу, в якому виділено дві категорії: „Форми подачі інформації” та „Зміст представленої інформації”. На наступному етапі аналізувалися сайти кафедр за моделями Інтернет-представництв й відповідним їм функціональним формам, а саме початкова присутність (форма самопрезентації), джерело інформації (форма передачі інформації), консультування (форма комунікації), розвиток взаємодії (форма взаємодії).