dc.contributor.author |
Переяславська, С. О. |
|
dc.contributor.author |
Смагіна, О. О. |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-17T22:05:15Z |
|
dc.date.available |
2017-04-17T22:05:15Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
378.147:004.9 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1718 |
|
dc.description |
Переяславська С. О. Інтерактивні підходи до дистанційного навчання студентів інженерних спеціальностей галузі „Інформаційні технології” / С. О. Переяславська, О. О. Смагіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303). - Ч. 2. - С. 274 - 281. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості інтерактивної взаємодії під час підготовки студентів галузі „Інформаційні технології“ в умовах дистанційного навчання. Встановлено, що впровадженню інтерактивних дистанційних технологій в процес підготовки майбутніх фахівців сприятимуть сформовані у студентів інформаційно-комунікаційні компетенції, відсутність необхідності моделювання складних технологічних процесів, одночасне застосування комп’ютера як засобу та предмета навчання. Методом інтерактивної синхронної взаємодії є відеоконференція. Асинхронна взаємодія здійснюється за допомогою електронної пошти, форуму, через мультимедійні засоби дистанційного навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
відеоконференція |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивний метод |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.title |
Інтерактивні підходи до дистанційного навчання студентів інженерних спеціальностей галузі „Інформаційні технології” |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |