| dc.contributor.author | Переяславська, С. О. | |
| dc.contributor.author | Смагіна, О. О. | |
| dc.date.accessioned | 2017-04-17T22:05:15Z | |
| dc.date.available | 2017-04-17T22:05:15Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | 378.147:004.9 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1718 | |
| dc.description | Переяславська С. О. Інтерактивні підходи до дистанційного навчання студентів інженерних спеціальностей галузі „Інформаційні технології” / С. О. Переяславська, О. О. Смагіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303). - Ч. 2. - С. 274 - 281. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито особливості інтерактивної взаємодії під час підготовки студентів галузі „Інформаційні технології“ в умовах дистанційного навчання. Встановлено, що впровадженню інтерактивних дистанційних технологій в процес підготовки майбутніх фахівців сприятимуть сформовані у студентів інформаційно-комунікаційні компетенції, відсутність необхідності моделювання складних технологічних процесів, одночасне застосування комп’ютера як засобу та предмета навчання. Методом інтерактивної синхронної взаємодії є відеоконференція. Асинхронна взаємодія здійснюється за допомогою електронної пошти, форуму, через мультимедійні засоби дистанційного навчання. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
| dc.subject | відеоконференція | uk_UA |
| dc.subject | інтерактивний метод | uk_UA |
| dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
| dc.subject | навчання | uk_UA |
| dc.title | Інтерактивні підходи до дистанційного навчання студентів інженерних спеціальностей галузі „Інформаційні технології” | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |