| dc.contributor.author | Завгородня, Є. Є. | |
| dc.date.accessioned | 2017-04-13T19:18:32Z | |
| dc.date.available | 2017-04-13T19:18:32Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.other | 378:159.923.2 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1707 | |
| dc.description | Завгородня Є. Є. До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості / Є. Є. Завгородня // Неперервна професійна освіта : теорія і практика : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 4 (45). - С. 25-28. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему тлумачення дефініції «творчий потенціал» у педагогічній теорії. Проаналізовано основні методи розвитку творчого потенціалу особистості. Виявлено, що творчий потенціал особистості, як сукупність природовідповідних та культуровідповідних можливостей, розвивається у процесі культуротворчості та передбачає отримання продуктивного результату у вирішенні певного роду завдань. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | свобода | uk_UA |
| dc.subject | потенціал | uk_UA |
| dc.subject | творчий потенціал | uk_UA |
| dc.subject | творча особистість | uk_UA |
| dc.title | До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |