dc.contributor.author |
Завгородня, Є. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-13T19:18:32Z |
|
dc.date.available |
2017-04-13T19:18:32Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
378:159.923.2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1707 |
|
dc.description |
Завгородня Є. Є. До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості / Є. Є. Завгородня // Неперервна професійна освіта : теорія і практика : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 4 (45). - С. 25-28. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто проблему тлумачення дефініції «творчий потенціал» у педагогічній теорії. Проаналізовано основні методи розвитку творчого потенціалу особистості. Виявлено, що творчий потенціал особистості, як сукупність природовідповідних та культуровідповідних можливостей, розвивається у процесі культуротворчості та передбачає отримання продуктивного результату у вирішенні певного роду завдань. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
свобода |
uk_UA |
dc.subject |
потенціал |
uk_UA |
dc.subject |
творчий потенціал |
uk_UA |
dc.subject |
творча особистість |
uk_UA |
dc.title |
До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |