dc.contributor.author |
Саєнко, В. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2017-02-04T12:02:44Z |
|
dc.date.available |
2017-02-04T12:02:44Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1582 |
|
dc.description |
Саєнко В. Г. Вплив рекламної діяльності й інформаційного забезпечення на ефективність і масовість занять східними єдиноборствами / В. Г. Саєнко // Спорт, духовність і гуманізм в сучасному світі: Матер. VIII Міжнар. наук.-практ. конф. / Під ред. Л. О. Демінської. – Донецьк : ДДІЗФВіС, 2010. – С. 196 – 200. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано вплив рекламної діяльності й інформаційного забезпечення на ефективність і масовість занять східними єдиноборствами. Розкриті основні засоби, що застосовуються у рекламних цілях в сучасних ринкових умовах життєдіяльності суспільства. Отримані дані можуть використовуватися в процесі організації занять з різних видів східних єдиноборств. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
східні єдиноборства |
uk_UA |
dc.subject |
інформація |
uk_UA |
dc.subject |
єдиноборства |
uk_UA |
dc.subject |
фізична підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Вплив рекламної діяльності й інформаційного забезпечення на ефективність і масовість занять східними єдиноборствами |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |