| dc.contributor.author | Баранюк, І. Г. | |
| dc.date.accessioned | 2016-12-11T18:25:49Z | |
| dc.date.available | 2016-12-11T18:25:49Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | 37.091.4 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1457 | |
| dc.description | Баранюк І . Г. Костянтин Ушинський та Василь Сухомлинський про педагогічний вплив казки / І. Г. Баранюк // Вісник Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва “Література. Діти. Час”. – Вип. VI : Матеріали Всеукраїнської наукової конференції “Українська література для і про дітей: історичні здобутки й тенденції розвитку” (11 жовтня 2016 року). – Старобільськ : Вид-во ДЗ “Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка”, 2016. – С. 17 - 21. | uk_UA |
| dc.description.abstract | На матеріалі спадщини двох видатних представників вітчизняної педагогіки Костянтина Ушинського та Василя Сухомлинського узагальнені їх думки , що стосуються «механізму» впливу казок на моральний та розумовий розвиток дитини. Водночас у статті розглядається методика Сухомлинського з розвитку образного мислення дітей, які самостійно складали казки. | uk_UA |
| dc.language.iso | tr | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | казка | uk_UA |
| dc.subject | педагогіка | uk_UA |
| dc.subject | педагогічний вплив | uk_UA |
| dc.title | Костянтин Ушинський та Василь Сухомлинський про педагогічний вплив казки | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |