| dc.contributor.author | Певна, С. Є. | |
| dc.date.accessioned | 2016-11-13T19:43:32Z | |
| dc.date.available | 2016-11-13T19:43:32Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1373 | |
| dc.description | Певна С. Є. Педагогічні умови формування суб’єктної позиції майбутніх педагогів у процесі іншомовної професійної підготовки / С. Є. Певна // Modern education: philosophy, innovations and experience. – Lodz (Poland), 2015. – № 2. – С. 143 – 148. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Професійно-особистісний розвиток, відповідно до сучасної освітньої концепції, є очікуваним результатом навчальної діяльності студента у ВНЗ, частиною чого є його суб’єктна позиція. Роботу присвячено аналізу педагогічних умов формування суб’єктної позиції майбутніх педагогів у процесі іншомовної професійної підготовки. У статті розглянуто низку педагогічних умов, що сприяють становленню студента як суб’єкта та проаналізовано ефективність їх застосування у процесі навчальної діяльності | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | освіта | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | навчальна діяльність | uk_UA |
| dc.title | Педагогічні умови формування суб’єктної позиції майбутніх педагогів у процесі іншомовної професійної підготовки | uk_UA |
| dc.title.alternative | Pedagogical conditions of students’ subject position formation in the process of foreign professional training | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |