dc.contributor.author |
Певна, С. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-13T19:43:32Z |
|
dc.date.available |
2016-11-13T19:43:32Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1373 |
|
dc.description |
Певна С. Є. Педагогічні умови формування суб’єктної позиції майбутніх педагогів у процесі іншомовної професійної підготовки / С. Є. Певна // Modern education: philosophy, innovations and experience. – Lodz (Poland), 2015. – № 2. – С. 143 – 148. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Професійно-особистісний розвиток, відповідно до сучасної освітньої концепції, є очікуваним результатом навчальної діяльності студента у ВНЗ, частиною чого є його суб’єктна позиція. Роботу присвячено аналізу педагогічних умов формування суб’єктної позиції майбутніх педагогів у процесі іншомовної професійної підготовки. У статті розглянуто низку педагогічних умов, що сприяють становленню студента як суб’єкта та проаналізовано ефективність їх застосування у процесі навчальної діяльності |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
навчальна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні умови формування суб’єктної позиції майбутніх педагогів у процесі іншомовної професійної підготовки |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Pedagogical conditions of students’ subject position formation in the process of foreign professional training |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |