| dc.contributor.author | Мороз, В. П. | |
| dc.date.accessioned | 2016-11-01T21:42:18Z | |
| dc.date.available | 2016-11-01T21:42:18Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.other | 378 + 316.46+316.6 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1358 | |
| dc.description | Мороз В. П. Теоретико-методологічні підходи до вивчення лідерських якостей: узагальнення зарубіжного та вітчизняного теоретичного досвіду / В. П. Мороз // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженко : зб. наук. праць. - 2015. - Вип. 27. - С. 120 – 125. | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті визначені основні підходи дослідження лідерських якостей у молоді. Узагальнений зарубіжний та вітчизняний досвід їх досліджень. Аналіз підходів довів, що вчені різних гуманітарних наук мають свою оригінальну точку зору щодо визначення лідерських якостей. У статті підтримується соціально-психологічний підхід. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | лідерство | uk_UA |
| dc.subject | лідерські якості | uk_UA |
| dc.subject | педагогіка | uk_UA |
| dc.title | Теоретико-методологічні підходи до вивчення лідерських якостей: узагальнення зарубіжного та вітчизняного теоретичного досвіду | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |