dc.contributor.author |
Мороз, В. П. |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-01T21:42:18Z |
|
dc.date.available |
2016-11-01T21:42:18Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
378 + 316.46+316.6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1358 |
|
dc.description |
Мороз В. П. Теоретико-методологічні підходи до вивчення лідерських якостей: узагальнення зарубіжного та вітчизняного теоретичного досвіду / В. П. Мороз // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженко : зб. наук. праць. - 2015. - Вип. 27. - С. 120 – 125. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті визначені основні підходи дослідження лідерських якостей у молоді. Узагальнений зарубіжний та вітчизняний досвід їх досліджень. Аналіз підходів довів, що вчені різних гуманітарних наук мають свою оригінальну точку зору щодо визначення лідерських якостей. У статті підтримується соціально-психологічний підхід. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
лідерство |
uk_UA |
dc.subject |
лідерські якості |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-методологічні підходи до вивчення лідерських якостей: узагальнення зарубіжного та вітчизняного теоретичного досвіду |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |