dc.description.abstract |
У статті розглядаються теоретико-методологічні засади дослідження питання лідерства в студентському самоврядуванні. Відзначається, що розвиток лідерських якостей передбачає вміння і здатність педагога конструювати мотивоутворюючі соціальні умови розвитку особистості студента, спрямовані на включення його в соціально значущі відносини з позиції лідера. Актуалізується проблема дослідження формування лідерських якостей у членів студентського самоврядування. Виділено декілька основ для розкриття різних граней поняття «лідерство»: лідерство як влада; лідерство як положення в суспільстві, яке характеризується здатністю займає його особи спрямовувати та організовувати колективну поведінку деяких або всіх його членів; лідерство як здатність впливати на окремі особи і групи, спрямовуючи їх зусилля на досягнення поставлених цілей; як доповнення до менеджменту; як неформальний вплив в умовах неформального спілкування. Зауважена важливість виконання лідерами головних функцій, а саме: контролюючої, прогностичної, функції відповідальності тощо. Виділені декілька видів лідерів та лідерства у колективі. |
uk_UA |