dc.contributor.author |
Шелупахіна, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-29T19:59:56Z |
|
dc.date.available |
2016-10-29T19:59:56Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
378.016:78.087.68 (043) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1344 |
|
dc.description |
Шелупахіна Т. В. Естетичне виховання учнів у контексті позанавчальної діяльності: проблеми методології та методики / Т. В. Шелупахіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 159 - 164. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячується актуальним питанням методології та методики організації естетичного виховання учнів у контексті поза навчальної діяльності. Здійснений теоретичний аналіз дозволив указати на проблему естетичного як ключову для конкретизації методологічних і методичних проблем естетичного виховання учнів у контексті поза навчальної діяльності. Уточнена сутність процесу естетичного виховання з точки зору закономірностей духовного розвитку особистості. Показано, що розмаїття феноменів естетичного опосередковує універсальність процесів естетичного виховання в сучасному суспільстві. Сфера позанавчальної діяльності є оптимальним педагогічно організованим середовищем, що сприяє комплексній реалізації завдань естетичного виховання учнів на основі формування ціннісно-емоційного ставлення школярів до мистецтва; організації педагогічного спілкування; організації взаємодії мистецтв; здійснення цілісного педагогічного впливу на естетичний досвід особистості школяра. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
естетичне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
позанавчальна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Естетичне виховання учнів у контексті позанавчальної діяльності: проблеми методології та методики |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |