| dc.contributor.author | Шелупахіна, Т. В. | |
| dc.date.accessioned | 2016-10-29T19:59:56Z | |
| dc.date.available | 2016-10-29T19:59:56Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.other | 378.016:78.087.68 (043) | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1344 | |
| dc.description | Шелупахіна Т. В. Естетичне виховання учнів у контексті позанавчальної діяльності: проблеми методології та методики / Т. В. Шелупахіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 159 - 164. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Стаття присвячується актуальним питанням методології та методики організації естетичного виховання учнів у контексті поза навчальної діяльності. Здійснений теоретичний аналіз дозволив указати на проблему естетичного як ключову для конкретизації методологічних і методичних проблем естетичного виховання учнів у контексті поза навчальної діяльності. Уточнена сутність процесу естетичного виховання з точки зору закономірностей духовного розвитку особистості. Показано, що розмаїття феноменів естетичного опосередковує універсальність процесів естетичного виховання в сучасному суспільстві. Сфера позанавчальної діяльності є оптимальним педагогічно організованим середовищем, що сприяє комплексній реалізації завдань естетичного виховання учнів на основі формування ціннісно-емоційного ставлення школярів до мистецтва; організації педагогічного спілкування; організації взаємодії мистецтв; здійснення цілісного педагогічного впливу на естетичний досвід особистості школяра. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | естетичне виховання | uk_UA |
| dc.subject | мистецтво | uk_UA |
| dc.subject | позанавчальна діяльність | uk_UA |
| dc.title | Естетичне виховання учнів у контексті позанавчальної діяльності: проблеми методології та методики | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |