dc.contributor.author |
Федотова, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-25T20:03:13Z |
|
dc.date.available |
2016-10-25T20:03:13Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
37.035.8 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1338 |
|
dc.description |
Федотова Т. В. Взаємодія майбутнього вчителя начальних класів з сім'ями ВПЛ в умовах практики / Т. В.Федотова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2016. - №1. - С. 164 – 169. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Робота з дітьми із сімей вимушених переселенців ю одним з найскладніших та важливих завдань, які постають перед педагогами в сучасних умовах. Травматичний досвід може порушувати нормальний процес розвитку дитини. Головним завданням навчального закладу стаю питання організації, щодо адаптації учнів до нових умов та інтеграції родин у соціальне середовище. Психолого-педагогічний супровід дітей даної категорії повинен бути спрямований на забезпечення успішної адаптації дітей до навчання в закладі освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній педагог |
uk_UA |
dc.subject |
вимушені переселенці |
uk_UA |
dc.subject |
міграція |
uk_UA |
dc.subject |
робота з дітьми |
uk_UA |
dc.subject |
діти |
uk_UA |
dc.title |
Взаємодія майбутнього вчителя начальних класів з сім'ями ВПЛ в умовах практики |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |