Abstract:
У статті проаналізовано погляди педагогів та психологів на зміст структури готовності майбутніх фахівців до педагогічної діяльності, розглягуто компоненти професійної готовності до педагогічної діяльності. Визначено та схарактеризовано компоненти готовності майбутніх вихователів до використання медіа-освіти у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів, серед яких: мотиваційний, когнітивний та діяльнісний. Визначено поняття готовності майбутніх вихователів до використання медіа-освіти у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів.
Description:
Хомич О. О. Компоненти готовності майбутніх вихователів до використання засобів медіа-освіти у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів / О. О. Хомич // Актуальні проблеми психології : Зб. наук. праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. 13. Вип. 1. : Психологія розвитку дитини в умовах дошкільної та початкової освіти. - 2016. - С. 113 - 122.