dc.description.abstract |
У статті визначено сутність поняття „медіаосвіта”, розглянуто становлення медіаосвіти в Україні починаючи з другої половини ХХ століття. Презентовано концепції провідних російських та українських фахівців з проблем впровадження медіаосвіти. Визначено особливості становлення і розвитку медіаосвіти в Україні, а саме: – сучасні українські медіапедагоги частіше аналізують російський, німецький, американський, британський, канадський медіаосвітній досвід. Зокрема, стали з’являтися перші переклади статей російських авторів на українську мову; – у сучасних умовах існує необхідність впровадження медіаосвіти заради забезпечення всебічної підготовки дітей і молоді до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа, формування у них медіа обізнаності, медіа грамотності і медіа компетентності відповідно до їхніх вікових та індивідуальних особливостей; – проаналізувавши шлях становлення медіаосвіти та дослідження, які проводились, ми дійшли висновку, що розвідки цієї проблеми щодо різних вікових груп мають поодинокий характер. |
uk_UA |