Abstract:
У статті автор розглядає використання інтерактивних послуг глобальної мережі Інтернет в процесі навчання китайської мови. Ця робота вважається актуальною тому що засоби масової комунікації та інтернет-ресурси сьогодні займають особливо важливе місце в навчанні іноземної мови. Досліджується інтерактивне навчання як спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, що має конкретну, передбачену мету. Таке навчання передбачає активну взаємодію з середовищем, яке може бути представленим інформаційними технологіями, електронними підручниками та Інтернет-ресурсам. У ході роботи автором розкриваються особливості навчання китайської мови, а саме зумовлені складності у вивченні фонетики, читання, аудіювання, написання ієрогліфів та граматики. Автор надає широкий асортимент Інтернет-ресурсів для навчання китайської мови, серед яких сайти, інформаційні платформи, соціальні мережі, сервіси та програми. Завдяки ретельному аналізу, впровадженому у статті, були відібрані відповідні ресурси глобальної мережі Інтернет, що можуть бути корисними при вивченні окремих розділів та для встановлення контакту з носіями мови, першим крокам у спілкуванні та подоланням бар’єру в комунікації. Подана у статті точка зору заснована на багаторічних дослідженнях синологів та методистів з викладання китайської мови. У висновках автор підкреслює важливість використання Інтернет-ресурсів у навчанні такої важкої мови, як китайська.