Abstract:
Подано загальну характеристику торгівельного підприємства МП «Ко-
нтакт», яке функціонує на ринку продажу зерна, насіння, кормів для тварин
та тютюну в Україні. Проведений аналіз фінансово-економічних показників
підприємства та його роботи на ринку показали критично низький рівень ре-
нтабельності продажів, що підкреслило актуальність удосконалення роботи
підприємства на ринку продажу його товарів.
Розглянуто питання теорії і практики управління діяльністю підпри-
ємств на ринку за допомогою інструментів сукупності наук з маркетингу, ло-
гістики, організації торгівлі та менеджменту. Проаналізовано актуальні трен-
ди в організації управління діяльністю вітчизняних підприємств на ринку.
Запропоновано запровадити в МП «Контакт» заходів щодо удоскона-
лення управління його діяльністю на ринку за рахунок встановлення системи
цілей і складу елементів її здійснення із врахуванням рекомендацій щодо
встановлення цін власної продукції, організації виконання замовлень оптових
покупців, стимулювання клієнтів за допомогою системи CRM (Customer Re lations Management).
Description:
Чжан Сюйян Удосконалення управління діяльністю підприємства на ринку : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Чжан Сюйян; наук. керівник А. М. Колосов. — Полтава : ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2025. — 84 с.