| dc.description.abstract |
У статті розглядається змістовно вмотивований склад підготовки учителя з фізичної культури до формування
патріотичних цінностей у молоді за визначеними засобами управління інформаційним потоком прищеплення відпо-
відних цінностей, розбудови ідеологічно-культурної основи патріотичного виховання молоді, обґрунтовується низка
проблем, що очікують формування наукового підґрунтя щодо особливостей постіндустріального суспільства. Врахо-
вується, що на педагогічну взаємодію свій вплив здійснюють відносність, вірогідність та штучність розвитку соці-
альних явищ. Первинний вплив проявляється через економічну нестабільність, яка визивається процесами перехідного
етапу життєдіяльності – Україна рухається у напрямі сприйняття економічних умов розвитку постіндустріального
суспільства у відносинах. Рекомендується в особистості учителя з фізичної культури підтримувати комунікативні риси педагогічного працівника, якими є загальні професійні початки педагогічної культури, а також уміння здійснити суспільно виправданий вибір толерантного спілкування, розвиваючих технологій та засобів саморегулювання емоцій |
uk_UA |