| dc.description.abstract |
У статті розглядається актуальна проблема формування навичок роботи в команді в умовах
диджиталізації освітнього процесу у закладах вищої освіти (ЗВО). В сучасному світі, що характеризується швидким розвитком цифрових технологій, здатність до ефективної командної взаємодії
стає одним із ключових факторів успішної професійної діяльності. Диджиталізація створює нові можливості для організації спільної роботи студентів, зокрема через використання онлайн-платформ,
віртуальних комунікаційних інструментів та цифрових методик навчання.
Автором уточнено сутність терміну «команда», визначено засади ефективної взаємодії в команді
та необхідні для цього навички. У ході аналізу наукової літератури за проблемою дослідження конкретизовано сучасні методики для покращення командної роботи в онлайн-середовищі.
Визначено роль цифрових інструментів та новітніх технологій в сучасному освітньому середовищі. Здійснено аналіз впливу цифрових технологій на командну взаємодію студентів, визначено
основні переваги та виклики використання цифрових інструментів у навчальному процесі. Зокрема,
розглянуто такі аспекти, як розвиток цифрової культури, адаптація освітніх методик до нових реалій, роль викладача в управлінні командною роботою в онлайн-середовищі. Особливу увагу приділено
питанням мотивації студентів до ефективної командної співпраці, подоланню комунікаційних бар'єрів у віртуальному просторі та забезпеченню рівного доступу до цифрових ресурсів.
На основі аналізу наукових досліджень та міжнародного досвіду у статті запропоновано рекомендації щодо використання методів навчання, спрямованих на розвиток командних навичок у студентів в умовах цифрової трансформації освітнього середовища, визначено особливості формування
навичок роботи в команді в умовах диджиталізації освітнього процесу у закладах вищої освіти та окреслено відповідні задачі щодо вдосконалення освітнього процесу |
uk_UA |