Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Методика пропедевтичної роботи навчання звʼязного мовлення дітей молодшого дошкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Гречишкіна, І.
dc.date.accessioned 2025-11-11T15:06:22Z
dc.date.available 2025-11-11T15:06:22Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other УДК 373.2.016:003-283
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11555
dc.description Гречишкіна, І. Методика пропедевтичної роботи навчання зв’язного мовлення дітей молодшого дошкільного віку / І. Гречишкіна // Humanitarium. — Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.); Ніжин (Чернігів. обл.) : Лисенко М. М., 2019. — Т. 44, вип. 2 : Педагогіка. — С. 34–39. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянута проблема розвитку мовлення молодших дошкільників. Визначено сутність поняття методика. Охарактеризовано педагогічні позиції у відношенні навчання мовлення дошкільників. Охарактеризовано всі частини мовлення (фонетична, лексична, граматична), що є необхідною умовою навчання зв’язності. Розроблено та описано методику пропедевтичної роботи навчання зв’язного мовлення дітей саме молодшого дошкільного віку, оскільки всі необхідні умови для його формування створюються на межі раннього та дошкільного дитинства. Основною формою роботи за розробленою в статті методикою пропедевтичної роботи розроблені навчання зв’язного заняття-діалоги, мовлення дітей четвертого року життя є сеанси активізуючого навчання, спеціальна мета яких полягає в стимулюванні мовленнєвої активності дітей. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.title Методика пропедевтичної роботи навчання звʼязного мовлення дітей молодшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account