| dc.contributor.author | Гречишкіна, І. | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-11T15:06:22Z | |
| dc.date.available | 2025-11-11T15:06:22Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.other | УДК 373.2.016:003-283 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/11555 | |
| dc.description | Гречишкіна, І. Методика пропедевтичної роботи навчання зв’язного мовлення дітей молодшого дошкільного віку / І. Гречишкіна // Humanitarium. — Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.); Ніжин (Чернігів. обл.) : Лисенко М. М., 2019. — Т. 44, вип. 2 : Педагогіка. — С. 34–39. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянута проблема розвитку мовлення молодших дошкільників. Визначено сутність поняття методика. Охарактеризовано педагогічні позиції у відношенні навчання мовлення дошкільників. Охарактеризовано всі частини мовлення (фонетична, лексична, граматична), що є необхідною умовою навчання зв’язності. Розроблено та описано методику пропедевтичної роботи навчання зв’язного мовлення дітей саме молодшого дошкільного віку, оскільки всі необхідні умови для його формування створюються на межі раннього та дошкільного дитинства. Основною формою роботи за розробленою в статті методикою пропедевтичної роботи розроблені навчання зв’язного заняття-діалоги, мовлення дітей четвертого року життя є сеанси активізуючого навчання, спеціальна мета яких полягає в стимулюванні мовленнєвої активності дітей. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.title | Методика пропедевтичної роботи навчання звʼязного мовлення дітей молодшого дошкільного віку | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |