| dc.description.abstract |
У навчально-методичному посібнику представлено авторське бачення ролі фізичного виховання як потужного соціалізуючого чинника в системі сучасної школи. Він є результатом багаторічного досвіду, педагогічних експериментів і методичних пошуків, спрямованих на оновлення освітньої галузі «Фізична культура». Основу підходу складає модель, що поєднує рухову активність із розвитком емоційного інтелекту, нестандартного мислення, креативності, формуванням цінностей, соціальної відповідальності та інклюзивного середовища. Особливу увагу займає підхід «освіта для життя», впровадження штучного інтелекту у систему фізичної культури, використання розумної фізичної активності а також розвиток соціально-емоційного навчання, яке формує м’які навички як основу адаптації, співпраці та стійкості в новому освітньому середовищі. Ця модель є унікальним українським досвідом, який сформувався в умовах війни, освітньої реформи та культурного відродження. На відміну від багатьох систем, де фізичне виховання обмежується лише розвитком рухових якостей та видами спорту, концепція «Цікавої фізкультури» інтегрує інноваційні педагогічні стратегії, цифрові інструменти, сюжетну ігрову подачу, творчу співпрацю та рефлексію.
Матеріали посібника можуть бути використані не лише вчителями фізичної культури, а й класними керівниками, тренерами, педагогами-організаторами, асистентами в інклюзивному середовищі, викладачами під час курсів підвищення кваліфікації, а також усіма, хто шукає сучасні підходи до виховання через рух. Запропоновані концепції та практики охоплюють як уроки, так і позаурочні форми роботи, орієнтовані на соціалізацію, адаптацію учнів з різними освітніми потребами та зміцнення їхньої життєстійкості. |
uk_UA |