Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Позиціонування автомобільних брендів на авторинку України в очікуванні його післявоєнного відновлення

Show simple item record

dc.contributor.author Колосов, А. М.
dc.contributor.author Кучеренко, С. К.
dc.contributor.author Яковенко, В. С.
dc.date.accessioned 2025-10-28T13:27:49Z
dc.date.available 2025-10-28T13:27:49Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 658.8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11491
dc.description Колосов А. М. Позиціонування автомобільних брендів на авторинку України в очікуванні його післявоєнного відновлення / А. М. Колосов, С. К. Кучеренко, В. С. Яковенко // БізнесІнформ. — 2023. — № 3. — С. 226-235. uk_UA
dc.description.abstract Незважаючи на те, що війна росії проти України, яка призвела до значного руйнування українського авторинку, ще триває, постають актуаль­ ні завдання з вивчення шляхів післявоєнного відновлення України, зокрема її авторинку. На фоні падінні валового внутрішнього продукту (ВВП) України за 2022 р. не менше, ніж на 40%, авторинок України скоротився за показником кількості продажів автомобілів ще більше – на 61,3%. В очікуванні початку післявоєнного відновлення України постає питання, яким чином піде відновлення українського авторинку – шляхом простого відтворення раніше досягнутих обсягів продажів, чи шляхом реформування структури авторинку по окремих автомобільних брендах, країнах виробництва, постачання тощо. Очікувані дані зі структури й обсягів продажів автомобілів за відомими автомобільними брендами мають ве­ лике значення, тож вони мають бути враховані при створенні необхідних умов ефективної діяльності людей у процесі післявоєнного відновлення України. Це робить актуальним завдання здійснення моніторингу позиціонування автомобільних брендів на авторинку України. Показано, що вирішальним фактором структури авторинку в процесі його відродження може стати лінійка автомобільних брендів, що склалася передвоєн­ ними роками як результат взаємодії чинників споживчих переваг українських покупців автомобілів. За результатами проведеного дослідження очевидним є очікування в позиції лідерів відроджуваного авторинку транспортні засоби автомобільних брендів Toyota, Renault, Kia, Škoda, Hyundai та Volkswagen, які при всіх варіантах займуть перші місця за обсягами продажів нових автомобілів, серед яких Volkswagen, Renault і Škoda залиша­ ються лідерами також і на ринку вторинних продажів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject автомобільний ринок України uk_UA
dc.subject втрати авторинку України внаслідок війни, uk_UA
dc.subject автомобільний бренд uk_UA
dc.subject післявоєнне відновлення України uk_UA
dc.subject структура споживчих переваг uk_UA
dc.title Позиціонування автомобільних брендів на авторинку України в очікуванні його післявоєнного відновлення uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account