| dc.description.abstract |
Незважаючи на те, що війна росії проти України, яка призвела до значного руйнування українського авторинку, ще триває, постають актуаль
ні завдання з вивчення шляхів післявоєнного відновлення України, зокрема її авторинку. На фоні падінні валового внутрішнього продукту (ВВП)
України за 2022 р. не менше, ніж на 40%, авторинок України скоротився за показником кількості продажів автомобілів ще більше – на 61,3%.
В очікуванні початку післявоєнного відновлення України постає питання, яким чином піде відновлення українського авторинку – шляхом простого
відтворення раніше досягнутих обсягів продажів, чи шляхом реформування структури авторинку по окремих автомобільних брендах, країнах
виробництва, постачання тощо. Очікувані дані зі структури й обсягів продажів автомобілів за відомими автомобільними брендами мають ве
лике значення, тож вони мають бути враховані при створенні необхідних умов ефективної діяльності людей у процесі післявоєнного відновлення
України. Це робить актуальним завдання здійснення моніторингу позиціонування автомобільних брендів на авторинку України. Показано, що
вирішальним фактором структури авторинку в процесі його відродження може стати лінійка автомобільних брендів, що склалася передвоєн
ними роками як результат взаємодії чинників споживчих переваг українських покупців автомобілів. За результатами проведеного дослідження
очевидним є очікування в позиції лідерів відроджуваного авторинку транспортні засоби автомобільних брендів Toyota, Renault, Kia, Škoda, Hyundai
та Volkswagen, які при всіх варіантах займуть перші місця за обсягами продажів нових автомобілів, серед яких Volkswagen, Renault і Škoda залиша
ються лідерами також і на ринку вторинних продажів. |
uk_UA |