Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Критерії оцінки студентів закладів вищої освіти в процесі вивчення освітнього компоненту "Гандбол з методикою викладання"

Show simple item record

dc.contributor.author Леонтьєва, І. В.
dc.contributor.author Леонтьєв, О. В.
dc.contributor.author Ливацький, О. В.
dc.date.accessioned 2025-10-08T11:30:25Z
dc.date.available 2025-10-08T11:30:25Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.other УДК 378.091.016:796.011.3]:796.322
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11435
dc.description Леонтьєва І. В. Критерії оцінки студентів закладів вищої освіти в процесі вивчення освітнього компоненту "Гандбол з методикою викладання" / І. В. Леонтьєва, О. В. Леонтьєв, О. В. Ливацький // Олімпійський та паралімпійський спорт. — 2025. — Вип. 1. — С. 69-73. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню критеріїв оцінки здобувачів вищої освіти Навчально-наукового інституту охорони здо-ров’я і спорту ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» в процесі вивчення освітнього компоненту «Гандбол з методикою викладання». У статті розглянуто актуальність проблеми оцінювання в контексті підвищення якості підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту.Мета дослідження полягає в аналізі та систематизації критеріїв оцінки, що використовуються в процесі вивчення дисци-пліни «Гандбол з методикою викладання», а також у визначенні їх впливу на рівень засвоєння знань та формування практич-них навичок студентів. Особлива увага приділяється аналізу ефективності існуючих критеріїв та їх відповідності сучасним вимогам до підготовки фахівців.У статті проаналізовано такі критерії оцінки: оцінювання теоретичних знань (тестування, усні відповіді, реферати); практичних навичок (техніка виконання елементів гри, тактична підготовка, участь у змаганнях); методичних навичок (роз-робка конспектів та проведення тренувальних занять, аналіз відеоматеріалів); активності на заняттях та самостійної роботи здобувачів вищої освіти. Розглянуто також вплив кожного з цих критеріїв на мотивацію студентів та їхнє ставлення до навчального процесу.Результати дослідження показали, що ефективне використання різноманітних критеріїв оцінки сприяє підвищенню яко-сті навчання та формуванню компетентностей студентів. Особливо важливим є поєднання теоретичної та практичної оцінки, а також оцінка методичних навичок, що є ключовими для майбутніх тренерів та викладачів. Виявлено, що чіткі та зрозумілі критерії оцінки сприяють кращому розумінню студентами вимог до них та підвищенню їхньої відповідальності за результати навчання.У статті представлено рекомендації щодо вдосконалення критеріїв оцінки в дисципліні «Гандбол з методикою викла-дання», які можуть бути використані для підвищення ефективності навчального процесу та якості підготовки фахівців у галузі фізичної культури і спорту. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject оцінювання uk_UA
dc.subject педагогічний контроль uk_UA
dc.subject гандбол uk_UA
dc.subject кредитно-модульна система uk_UA
dc.title Критерії оцінки студентів закладів вищої освіти в процесі вивчення освітнього компоненту "Гандбол з методикою викладання" uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account