Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Порівняння фізичних та психологічних показників учнів, які використовували модуль панкратіон, та традиційні методи фізичного виховання

Show simple item record

dc.contributor.author Чередніченко, С. В.
dc.contributor.author Міщенко, О. В.
dc.contributor.author Гончаренко, В. І.
dc.contributor.author Химченко, О. В.
dc.date.accessioned 2025-10-08T08:38:44Z
dc.date.available 2025-10-08T08:38:44Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 37.02.04.09.378
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11432
dc.description Чередніченко С. В. Порівняння фізичних та психологічних показників учнів, які використовували модуль панкратіон, та традиційні методи фізичного виховання / С. В. Чередніченко, О. В. Міщенко, В. І. Гончаренко та ін. // Олімпійський та паралімпійський спорт : Видавничий дім «Гельветика». — 2024. — Вип. 2. — С. 71-74. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджується важливість фізичного виховання у загальній середній освіті та обґрунтовується впровадження варіативного модуля "Панкратіон". Панкратіон, як традиційне грецьке бойове мистецтво, має великий потенціал для роз-витку фізичних, психічних та соціальних якостей учнів. Вивчення основних прийомів, стратегій та тактик панкратіону допо-магає формувати здорові звички, покращувати фізичну підготовку та загальний стан здоров'я учнів.У статті описано методи дослідження, що використовувалися для аналізу впливу фізичного виховання на учнів, а також детальну програму занять, яка включає розминку, загальну підготовку, вивчення основних прийомів, практичне застосування, стратегії та тактику використання панкратіону, заминку та розтяжку. Програма занять побудована таким чином, щоб поступово залучати учнів до фізичної активності, надаючи їм можливість освоїти базові елементи панкратіону та розвинути важливі навички.Методи дослідження включали анкетування учнів, спостереження за проведенням занять та аналіз результатів фізичних тестів. Анкетування дозволило визначити ставлення учнів до фізичного виховання та панкратіону зокрема, їхні очікування та мотивацію. Спостереження за заняттями дало змогу оцінити ефективність навчальної програми та її вплив на фізичний розвиток учнів. Аналіз результатів фізичних тестів дозволив об'єктивно оцінити зміни в фізичному стані учнів до та після впровадження модуля "Панкратіон".Результати дослідження свідчать про позитивний вплив фізичної активності на формування стійких здорових звичок, соціальних навичок та профілактику захворювань. Зокрема, учні відзначили покращення фізичної форми, підвищення рівня енергії, покращення настрою та загального самопочуття. Важливим аспектом є також розвиток дисципліни, витривалості та самоконтролю, які є невід'ємними частинами навчального процесу панкратіону.Зважаючи на отримані результати, впровадження модуля "Панкратіон" у шкільну програму є доцільним і може стати ефективним засобом покращення фізичного виховання учнів. Це дозволить не лише зміцнити фізичне здоров'я молоді, але й сприятиме їхньому всебічному розвитку, підвищенню мотивації до навчання та формуванню позитивного ставлення до здорового способу життя uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject панкратіон uk_UA
dc.subject техніко-тактичні дії uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.title Порівняння фізичних та психологічних показників учнів, які використовували модуль панкратіон, та традиційні методи фізичного виховання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account