| dc.description.abstract |
У статті розкрито процес розвитку вокально-хорових жанрів у творчості композиторів і педагогів Донеччини. Наголошено, що розвиток вокально-хорових жанрів у творчості українських композиторів Донеччини другої половини ХХ ст., в якій вокальнохорові жанри набули нових барв та образів, відіграв важливу роль у
розвитку сучасної музичної культури України.
Обґрунтовано, що творчість Івана Федоровича Карабиця, відомого українського композитора і музичного педагога останньої третини ХХ століття, найбільш яскраво простежується у вокально-симфонічних творах. Зазначено, що знаковим для
української музичної культури став хоровий концерт «Сад божественних пісень» для хору, солістів та симфонічного оркестру. Доведено, що одним з відомих композиторів Донеччини другої половини ХХ століття є Олександр Некрасов, автор музики різних жанрів для симфонічного оркестру і оркестрів народних
інструментів, хорових та інструментальних творів, вокальних
циклів, романсів та пісень. Музика композитора відома далеко за
межами України, звучала та набула визнання в Італії, Канаді
Латвії, Польщі, Росії та інших країнах.
Обтрунтовано, що науковий, методичний та педагогічний
досвід О. Некрасова відображено в його науково-методичних працях- навчальних програмах для музичних академій України і статтях з питань музичної педагогіки та методики роботи з сінтеротворчою молоддю. |
uk_UA |