| dc.description.abstract |
У статті розглядається роль неформальної освіти, зокрема різних курсів, у тому
числі й курсів підвищення каваліфікації у підготовці майбутніх фахівців в умовах війни в Україні. Коротко висвітлено зміст понять «формальна освіта» й «неформальна освіта» з точки зору Закону України про освіту. Метою статті є розкриття особливостей практичного впровадження засобів неформальної освіти в систему формальної в умовах війни в Україні. Визначено, що курси неформальної освіти можуть виступати необхідною та ефективною складовою
традиційного навчання, зокрема майбутніх учителів початкової школи, що дозволить мінімізувати певні недоліки дистанційних курсів чи дитсанційного навчання. Розглянуто найбільш відомі й відкриті вітчизняні й зарубіжні онлайн платформи (Coursera, Prometheus Edera, ВУМ online та ін.). Представлено місце таких курсів у циклах загальної та професійної підготовки бака-
лаврів, можливість включення їх у блок самостійної роботи різних дисциплін (залучення неформального курсу «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги й можливості» в курс «Менеджмент в системі
початкової освіти» для майбутніх учителів початкової школи; неформальних курсів:
«Нова фізична культура: флорбол», «Нова фізична культура: футбол», «Нова фізична культура: настільний теніс», «Нова фізична культура: регбі», «Нова фізична культура: степ-аеробіка», «Нова фізична культура: чирлідинг», «Нова фізична культура: кросфіт», «Нова фізична культура: біг» у курс «Методика викладання освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура»»; неформальний курс «Шкільне життя онлайн» в освітньому компоненті «Педагогіка початкової
школи: інтегрований курс» та ін.). Надано методичні рекомендації, які варто врахувати викладачеві під час впровадження курсів неформальної освіти під час самостійної чи аудиторної роботи. |
uk_UA |