Abstract:
Проаналізовано зв’язок між ціновою категорією
адвент-календарів та їх цільовою аудиторією, фокусуючи увагу на
залежності вартості продукту, запропонованого дизайну та
характеристики представників цільової аудиторії. Розглянуто п’ять
типових адвент-календарів з різних цінових категорій, від бюджетних
до преміальних, з виявленням застосованих для виробництва
матеріалів. З’ясовано, що бюджетні адвент-календарі зорієнтовані на
внутрішньо сімейну спільну діяльність, дизайн-проєкти для
middle-сегменту приваблюють оригінальністю й інтерактивністю, а
для преміум-сегменту – ексклюзивністю і практичністю. Результати
дослідження можуть бути використані при адаптації проєктів дизайну
адвент-календарів, виконаних майбутніми графічними дизайнерами,
відповідно до запланованої цільової аудиторії.
Description:
Борисова С. Аналіз цільової аудиторії адвент-календарів / С. Борисова, М. Покотілов // Design, Visual Art & Creativity: Modern Trends and Technologies : Proceedings of IIІrd International Scientific and Practical Conference. — 2024. — С. 31–36.