dc.description.abstract |
У статті схарактеризовано адвент-календар як індикатор і фіксатор зворотнього відліку часу до Різдва, в якому відображені традиційні цінності, культурні особливості представників певної цільової аудиторії, та об’єкт дизайну, якому притаманні характеристики інтерактивності, привабливості, функціональності і креативності. Зазначено, що тенденції графічного дизайну активно інтегруються в дизайн-проєктуванні адвент-календаря, що перетворює його на потужний маркетинговий інструмент, здатний підвищити комерційну привабливість як самого бренду, так і його продукції. Важливим визнано аналіз основних тенденцій в проєктуванні адвент-календарів, які сприяють створенню креативних і функціональних рішень, відповідних потребам споживачів і розвитку галузі графічного дизайну.
У статті зазначено характеристики сучасного графічного дизайну, які створюють вплив на проєктування адвент-календарів: наявність низки повторюваних тем, запозичення властивостей цифрових об’єктів дизайну, наявність візуальних метафор і символів, застосування стильових протилежностей. Запропоновано типологію адвент-календарів, в основу якої покладено застосовані при проєктуванні візуальні рішення, залежні від цільової аудиторії. У статті наведено приклади найбільш виразних особливостей, які притаманні адвент-календарям,
відповідно до запропонованої типології.З’ясовано наявність впливів локальних різдвяних традицій європейських країн на створення адвент-календаря
як автентичного продукту, що резонує з місцевим населенням і приваблює туристів. У статті підкреслено важливість забезпечення єдності виконання мінімум трьох вимог при проєктуванні адвент-календаря: створення емоційного впливу на споживача, досягнення високого рівня функціональності, забезпечення відповідності інтересам, потребам і можливостям представників цільової аудиторії. |
uk_UA |