dc.contributor.author |
Козуб, Г. О. |
|
dc.contributor.author |
Таран, В. І. |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-13T10:17:08Z |
|
dc.date.available |
2025-02-13T10:17:08Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10921 |
|
dc.description |
Козуб Г. О. Гейміфікація в освітніх процесах / Г. О. Козуб, В. І. Таран // Грааль науки : Міжнар. наук. журнал. — 2024. - № 47, грудень. — С. 535-540. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто значущість впровадження гейміфікації в освітній
процес, важливість використання новітніх ресурсів у навчальних іграх шляхом
інтеграції їх у реальні освітні середовища. Досліджено умови успішної реалізації різних
моделей гейміфікації, їх основних елементів, переваг та недоліків. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
гейміфікація |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
зворотний зв'язок |
uk_UA |
dc.subject |
цифрові інструменти |
uk_UA |
dc.title |
Гейміфікація в освітніх процесах |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |