| dc.contributor.author | Козуб, Г. О. | |
| dc.contributor.author | Таран, В. І. | |
| dc.date.accessioned | 2025-02-13T10:17:08Z | |
| dc.date.available | 2025-02-13T10:17:08Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10921 | |
| dc.description | Козуб Г. О. Гейміфікація в освітніх процесах / Г. О. Козуб, В. І. Таран // Грааль науки : Міжнар. наук. журнал. — 2024. - № 47, грудень. — С. 535-540. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто значущість впровадження гейміфікації в освітній процес, важливість використання новітніх ресурсів у навчальних іграх шляхом інтеграції їх у реальні освітні середовища. Досліджено умови успішної реалізації різних моделей гейміфікації, їх основних елементів, переваг та недоліків. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
| dc.subject | освітній процес | uk_UA |
| dc.subject | мотивація | uk_UA |
| dc.subject | зворотний зв'язок | uk_UA |
| dc.subject | цифрові інструменти | uk_UA |
| dc.title | Гейміфікація в освітніх процесах | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |