Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості розробки мультиплатформних застосунків на Kotlin

Show simple item record

dc.contributor.author Козуб, Ю.
dc.contributor.author Козуб, Г.
dc.date.accessioned 2024-10-29T14:31:09Z
dc.date.available 2024-10-29T14:31:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 004.41:004.9
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10557
dc.description Козуб Ю. Особливості розробки мультиплатформних застосунків на Kotlin / Ю. Козуб, Г. Козуб // Вісник Хмельницького національного університету. – 2023. – Том 1, №1 (317). – С. 224-229. uk_UA
dc.description.abstract Проведено дослідження методології розробки мультиплатформних застосунків на мові програмування Kotlin. Представлено методику розробки мультиплатформного застосунку для операційних систем Windows, Android, macOS та Linux, що дозволяє створювати музичні мелодії у новому форматі. Досліджено принципи декларативного програмування та фреймворки для мультиплатформної розробки. Для програмної реалізації окремих нативних додатків, обрано нативні рішення. Такому рішенню сприяє використовування фреймворків Kotlin Multiplatform та Compose Multiplatform. Kotlin Multiplatform дозволяє створювати універсальний код логіки мультиплатформного застосунку, у поєднанні з UI фреймворком Compose Multiplatform. Використання такого поєднання дає можливість написання єдиного коду логіки та інтерфейсу застосунку для декількох платформ одночасно, що допомагає економити час і уникати значної кількості помилок. Описано архітектурний патерн MVI, який найкраще підходить під декларативний стиль мультиплатформного фреймворку Compose Multiplatform. Розглянуто шаблон проєктування Dependency Injection, а також інші засоби проєктування мультиплатформних застосунків, таких як: бібліотека Kotlin Coroutines для підтримки асинхронності і паралельних обчислень у Kotlin, система збірки проєктів Gradle Kotlin DSL, бібліотека Decompose та фреймворк MVIKotlin. Запропоновано методику розробки архітектури компонентів Android-додатку. Модульна структура архітектури проєкту поділена на дві частини: на common модуль, який містить у собі основну логіку додатку, а також платформні реалізації компонентів, та платформні модулі, що виконують ініціалізацію та запуск застосунку на певній платформі. Для налагодження доступу до репозиторіїв з компонентів бізнес-логіки застосунку, використовується впровадження залежностей. Логіка впровадження залежностей описується у файлах-модулях Koin. Запропоновано методику, що узагальнює методологію розробки мультиплатформних застосунків на мові програмування Kotlin для розробки інтерфейсів користувача під декілька платформ. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject Kotlin uk_UA
dc.subject Gradle uk_UA
dc.subject Common uk_UA
dc.subject Jetpack Compose uk_UA
dc.subject Dependency Injection uk_UA
dc.subject Kotlin Multiplatform uk_UA
dc.subject Compose Multiplatform uk_UA
dc.subject Koin uk_UA
dc.title Особливості розробки мультиплатформних застосунків на Kotlin uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account